App Store Google Play

Дослідження Microsoft: цифрова культура знаходиться на найнижчому рівні за останні 4 роки

13.02.2020 09:00
Дослідження Microsoft: цифрова культура знаходиться на найнижчому рівні за останні 4 роки

До Дня безпечного Інтернету, компанія Microsoft опублікувала результати щорічного дослідження, присвяченого культурі спілкування та особистій безпеці в мережі за 2019 рік. Про це повідомляє Дніпроград з посиланням на прес-службу корпорації.

На основі дослідження також був складений рейтинг країн за індексом цифрової культури (Digital Civility Index, DCI). На сьогодні індекс становить 70%, що є найвищим показником зневажливої поведінки в мережі з початку проведення дослідження у 2016 році. За цей період кількість онлайн-загроз збільшилась із 17 до 21.

Згідно з отриманими результатами, було виділено 21 різновид інтернет-загроз в чотирьох категоріях: поведінкові, репутаційні, загрози сексуального характеру і небажаних комунікацій. 58% респондентів зізналися в тому, що вони стикалися з нав'язливою поведінкою (небажані контакти й онлайн-шахрайство були найбільш поширеними). 45% зазнали поведінкових загроз в мережі (переважно грубе поводження та тролінг), 37% ― загроз сексуального характеру (найчастіше онлайн-домагання), 21% ― репутаційних загроз.

Зовнішність і політика є головними мотивами грубого ставлення в Інтернеті, до того ж для 31% респондентів обидві теми є проблемними. Зневажлива поведінка на підставі сексуальної орієнтації ― майже 30%, в той час як на основі релігії й расової приналежності ― 26% і 25% відповідно.

Усі вікові категорії, а також чоловіки та жінки, вказали різні причини грубого онлайн-спілкування. Для підлітків і жінок зовнішність (38%) була найбільш поширеним приводом для зневажливого ставлення в мережі, причому дівчатка-підлітки (41%) і дорослі жінки (35%) сприймають його як основну причину недоречного спілкування. Серед дорослого покоління, політика (38%) була найбільш поширеною підставою для онлайн-загроз. Для всіх вікових категорій сексуальна орієнтація була другою за популярністю відповіддю ― 30% вважають цю тему найбільш провокативною. Водночас 60 % підлітків знають, до кого звернутися за допомогою, якщо їм загрожують в Інтернеті. Та лише 37% дорослих обізнані, де шукати підтримку.

І дорослі, і підлітки зазначили, що найчастіше зі зневажливим ставленням в Інтернеті можна зіткнутися в соціальних мережах. Дві третини опитаних відзначили, що вони піддавалися грубому ставленню на сторінках соціальних мереж, 24% ― на медіа-ресурсах, 24% ― на форумах, 23% ― на анонімних майданчиках, 20% ― на ігрових сайтах.

Також, в порівнянні з попередніми дослідженнями, респонденти частіше визнавали те, що недавно стикалися з онлайн-ризиками. Наприклад, 40% стверджують, що піддавалися інтернет-загрозам протягом останнього тижня або останнього місяця до початку дослідження. Три чверті (75%) стикалися з однією із 21 загрози двічі або частіше. Фактично, 40% з усіх респондентів зізналися, що відчували небажану сексуальну увагу, сексуальні домагання і небажані комунікації в мережі три та більше разів у житті (Дослідження проводилося з 1 по 31 травня 2019 р.).

Microsoft сподівається, що завдяки Digital Civility Challenge і розрахунку індексу цифрової культури, політики, компанії й споживачі піднімуть питання про необхідність більш безпечного і шанобливого спілкування в Інтернеті та будуть використовувати ці дані для глобального розвитку цифрової культури.

Особливо варто врахувати, що половина респондентів вірять в те, що компанії у сфері технологій і соціальних мереж розроблять інструменти й політики, які сприятимуть шанобливій і цивілізованій поведінці в мережі. Респонденти очікують, що в майбутньому технології допоможуть їм краще захистити свою особисту інформацію та конфіденційність. 50% впевненні, що компанії здатні змінити ситуацію на краще, і тільки 17% ставляться до цього твердження песимістично. 33% вважають, що ситуація не зміниться.

Microsoft також виділила головні очікування населення від спілкування в Інтернеті на наступне десятиліття. Вони сподіваються на повагу, безпеку, свободу, ввічливість і доброту онлайн.

Компанія щорічно проводить Digital Civility Challenge, щоб привернути увагу до проблеми безпеки спілкування. Більш детальну інформацію можна знайти тут.

Також Microsoft запускає настільну гру «Thumbs Up, Bug Down» в рамках щорічної кампанії з просування культури спілкування та особистої безпеки в мережі. Вона призначена допомогти вчителям навчити дітей (6-8 років) розумно користуватися Інтернетом з розумінням всієї важливості онлайн безпеки.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Загрузка...

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

‡агрузка...


Андрій ДЕНИСЕНКО

Розрита могила

У Новоолександрівці під Дніпром - нова ілюстрація до відомого Шевченкового віршу. Під виглядом і прикриттям археологічного дослідження по варварськи знищено 5-тисячолітній курган. Усі розкоп...
Всі ми у ці дні про щось мовчимо. Кожен про своє, але і усі про одне, спільне. Але треба не лише мовчати. Треба і нагадувати, згадувати, поширювати, тільки б усі довкола ніколи не забули. 21...
Особливості українізації в одному невеликому місті і його околицях. То є не філологія. То є психологія.) Група в соціальній мережі невеликого міста центральної України. Учасники місцеві російсько...
В 1816 році в Європі стався рік без літа. В червні-серпні в Нью-Йорку, Лондоні, Парижі, Берліні були морози, сніги, бурі та затяжні дощі. Кліматичну аномалію викликало виверження вулкану Тамбора в Інд...