App Store Google Play

Про цензуру заявив ще один канал

07.05.2010 14:19

Журналісти програми «Вікна» телеканалу СТБ заявляють про системну цензуру. Про це йдеться у листі журналістів СТБ.

Журналісти стверджують, що після виборів «почали зміщати акценти в репортажах, пов'язаних із діяльністю міністра освіти Дмитра Табачника, тем УПА та Голодомору».

«Під час передвиборної кампанії журналісти «Вікон» вирішили отримати пояснення щодо цих випадків у керівництва телеканалу та не оприлюднювати їх аби уникнути використання у передвиборній боротьбі окремих кандидатів у президенти. Утім, зараз ми вважаємо за необхідне оголосити про системний наступ на свободу слова», - йдеться у листі.

Зокрема, за словами журналістів, нова інформаційна концепція «Вікон» передбачає: «розповідати про політичні теми «одним рядком» і уникати розлогих матеріалів, відмовлятися від «традиційних журналістських розслідувань», уникати іронії, не висвітлювати теми про майно та витрати політиків».

«Ми підтримуємо колег з телеканалу «1+1» та закликаємо журналістів інших видань приєднатися до спротиву новій цензурі в Україні», - сказано у листі.

Журналісти програми «Вікна» також зазначають, що почали збирати факти цензури ще впродовж передвиборної кампанії президента.

За їхніми словами, 6 грудня 2009 на зборах осередку профспілки «Медіафронт» на СТБ були зафіксовані такі приклади цензури:

  • «2008 року на етапі монтажу головний редактор Олексій Мустафін без пояснення причин зняв з етеру сюжет про приватизацію державної резиденції «Міжгір'я» лідером опозиції Віктором Януковичем;
  • впродовж 2009 року керівництво каналу заборонило висвітлювати теми про маєтки високопосадовців у Пущі-Водиці та Конча-Заспі;
  • заборонили до ефіру сюжет про день народження Юлії Тимошенко та показ славнозвісного ролику «Пропало всьо";
  • заборонили критичні матеріали про діяльність КМДА та особисто міського голови Л. Черновецького;
  • лише після тиску колективу «Вікон» до етеру потрапив матеріал про плагіат командою Януковича передвиборної пісні;
  • заборонили репортаж про долю кошеняти, подарованого «Вікнами» Президенту Віктору Ющенку, після того, як він здав цей «подарунок Софійки з Христинкою» до ветеринарної клініки;
  • у репортажах про мітинги Партії Регіонів вирізалися відеокадри, що доводили оплату за участь у таких заходах. До етеру не потрапили відеокадри з п'яними учасниками таких мітингів».

Лист підписали: випусковий редактор Елла Білостоцька, кореспондент Сергій Андрушко,

кореспондент Мар'яна Бухан, кореспондент Павлина Василенко, ведуча Тетяна Висоцька, кореспондент Олена Гайван, кореспондент Ольга Головіна, кореспондент Денис Данько, випусковий реактор Марія Заплвавська, кореспондент Мар'яна Зінківська, кореспондент Дмитро Литвиненко, кореспондент Олександра Мітіна, кореспондент Осман Пашаєв, кореспондент Ольга Сіманович, кореспондент Яна Слісарчук, кореспондент Анна Сурядно ва.

Як відомо, раніше про цензуру на телеканалі заявили журналісти 1+1.

«Українська правда»

Теги: стб, цензура

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Загрузка...

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

‡агрузка...


4 роки тому Дніпро позбувся тягаря гріхів і злочинів одного з організаторів Голодомору та офіційно став Дніпром.З тих пір навіть затяті противники узаконення цієї народної назви забули й згадувати про...
Юрій Фоменко

Біля річки Жовтої

1648 року, вночі з 15 на 16 травня, військо Речі Посполитої вишикувалося для здійснення маршу до урочища Княжі Байраки ...Чим була та битва під Жовтими Водами? Початком визвольної війни? Початком бурж...
Олександр ВАЙС

Окупація

Окупація завжди починається з брехні. Певною мірою окупація і є брехнею. Довгими й марними намаганнями називати речі тим, чим вони не є і привласнюванням їх тими, кому вони ніколи не належали. Наш вип...
Колись Чорний ліс тягнувся від Карпатів до Дніпра, а Голубий ліс на Січеславщині займав майже повністю Петриківський, Царичанський, Магдалинівський, Новомосковський та Павлоградський райони.Про що сві...