App Store Google Play

Комунальні ЗМІ Дніпропетровська заплатили 451 тис. некомунальному ПрАТ

30.03.2011 13:04
Редакції комунальних мас-медіа Дніпропетровської міськради за 451 тис. грн орендували на рік офіси для своїх редакцій у компанії, яка належить офшорній компанії, що входить у групу Рината Ахметова. Про це повідомляє сайт «Наші гроші» із посиланням на «Вісник державних закупівель».


Hoвини ПАРТНЕРІВ

Продовжуючи тему освіти, яка у Дніпрі набула шалених корупційних розмахів, хочу розповісти про дуже цікавий її сектор, який передбачає набір під «своє» крило потрібних співробітників. А са...
"Замиловує, дратує, бісить ця загальна розслабленість і умиротвореність суспільства. Більшість людей свято переконані, що війна, стихійні лиха, революції, заколоти, повстання та геноцидсаме їх об...
12 вересня Тимура Тумгоєва відправили до Росії. Генеральна прокуратура блискавично зреагувала на запит агресора, навіть незважаючи на рішення Комітету ООН з прав людини про призупинення екстрадиції Ту...
Пару слів про багатостраждалий Дніпровський аеропорт, про скоре мурування-будування якого неодноразово повідомляли по всіх фейсбуках Філатов із Корбаном.Як народний депутат, який просуває питання приє...