App Store Google Play

Соколов вважає себе не рейдером, а благодійником

11.12.2008 12:08

Народний депутат від БЮТ Михайло Соколов називає звинувачення стосовно рейдерського захоплення ним "34 каналу" перекрученою інформацією.

В інтерв'ю газеті "Дело" Михайло Соколов підтверджує, що  третина акцій належить його компанії, такою самою часткою володіє міська рада, решта акцій - за директорами каналу Євгеном Надіоном та Володимиром Білим.

 

Щодо закидів останніх про нібито погрози та шантаж, що надходили їм від Соколова, Михайло Володимирович підкреслив, що дійсно мав зустріч з Білим та Надіоном, однак мова йшла виключно про 10 мільйонів гривень інвестицій, які він готовий вкласти у телекомпанію. Пан Соколов стверджує, що пропонував директорам викупити їх частку акцій у разі, якщо вони матимуть бажання її продати. За третину акцій компанія Соколова, за його словами, заплатила свого часу 7,5 мільйонів гривень, відтак сума потенційної угоди могла бути не меншою.

 

Саме тому пан Михайло висловив здивування та обурення діями акціонерів-керівників каналу, які всупереч уставу передали свої акції третім особам. При цьому акції були передані в якості застави за споживчий кредит. Відтепер акціонером 34 каналу замість Надіона та Білого стало підприємство "Агро-Весна". Соколов підкреслює, що зазначена сума, що становить 128 тисяч гривень, є значно заниженою.

 

У той самий час пан Соколов впевнений, що наразі конфлікт є вичерпаним. Завдяки посередництву міської ради усім акціонерам та сторонам конфлікту вдалося відпрацювати нормальну, цивілізовану схему роботи, відтак телеканал працюватиме в нормальному режимі. Про жодні зазіхання на свободу слова, так само як  і про скорочення штату мова не йде - навпаки планується навіть певне розширення штату працівників.

 

Акціонер 34-ки позитивно сприйняв зміну форми власності каналу - з АТЗТ на ТОВ. Такий крок, на думку Соколова, не дозволить акціонерам здійснювати жодні недружні кроки за спинами один у одного.

 

Крім того, відповідаючи на питання журналістів щодо його впливу на низку деяких інших ЗМІ Дніпропетровська, Михайло Соколов не заперечив свою причетність до газети "Днепр вечерний", студії "Резонанс" та газети "Свое мнение". В деяких виданнях він, до того ж, є спонсором, або захисником інтересів редакції та гарантом безперешкодної діяльності. Зокрема, редакція газети "Горожанин" свого часу звернулася до народного депутата Соколова з проханням взяти видання під депутатську опіку, оскільки на її адресу почали надходити погрози та вимоги припинити журналістську діяльність.

 

Ірина ЖЕЛДАК



Hoвини Join

Погода, Новости, загрузка...
Анастасія ГОРЯЧА

До людей, як до худоби

Якось Яніка Мерило стрімила з СВ потяга, здається, Київ-Львів... Вона казала про реформи, які таки відбуваються в нашій країні, демонструючи новеньку плазму у люксовому вагоні. Довелось якось і мені п...
Юрій Фоменко

Земля країни Герр

1970 рік. Наше місто розросталось на лівому березі. Вже вийшло за межі Мануйлівки і розбудовувалось у плавнях і на пісках.  З появою нових будівель виникало питання закладки зелених зон. А для зе...
Год назад прошёл тендер на создание концепции развития транспортной сети Днепра и всё мои прогнозы по этому документу сбылись:1) Вероятней всего расчитана она будет на 4-5 лет(как раз под сроки реализ...
Дмитро Томчук

В ожидании "халявы"

Есть у меня знакомый народный депутат из Днепра. До того, как стать нардепом, он был бизнесменом. Человек небедный. И , как многие люди этого круга, привыкший считать деньги до копейки. Это старая бух...